Jag är lyckligt lottad

Idag har jag det bra, dock lever minnet kvar i mig och kommer nog alltid att göra. Men man måste värdera det man faktiskt har, en underbar familj och vänner. Dock har man lärt sig under åren vilka som verkligen är ens vänner och inte ytliga som sticker när det börjar bli lite jobbigt. Idag har jag en sambo som behandlar mig bra, han skulle aldrig lyfta handen mot mig eller kränka mig. När man är i depp perioder har man svårt att se hur bra man egentligen har det, men ibland måste man stanna upp och se allt det positiva även om det är himla svårt. En sån period har jag nu. Jag vet att jag har det bra men jag är ändå jätte deppig och ser inte ljuset i vardagen. Helst vill jag gömma mig under täcket och inte finnas till men det funkar ju inte riktigt så när man är mamma. Det är bara att kämpa på, för om det är nått jag aldrig gjort så är det att ge upp. Jag kämpar alltid in i det sista när det gäller allt. Ha en bra kväll. KRAMAR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kärlek och Styrka

Följ mitt liv som i en berg och dalbana. I både glädje och sorg.

RSS 2.0