Sjukskriven

Har hänt en massa senaste veckan och jag har inte riktigt haft tid eller ork att blogga just i denna bloggen. Jag var hos läkaren i måndags och blev sjukskriven 2v pga depression och ångest. Vi får se hur det känns efter nästa vecka. Jag funderar på att lösenskydda denna bloggen så jag kan blogga om precis allt utan att oroa mig att den kommer i fel händer eller att det listas ut vem jag är. Om någon vill ha lösen så kommentera här eller skriv på Facebook lägg till mig som vän kärlekochstyrka. Carpe Diem. Jag har även en vanlig blogg om någon är intresserad av att läsa den. KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kärlek och Styrka

Följ mitt liv som i en berg och dalbana. I både glädje och sorg.

RSS 2.0