Tjejen som fått mig sporrad att blogga om mitt liv

Jag fick tips av min mamma ang en tjej som bloggar om det svåra hon varit med om under sitt liv.
Jag länkar hennes blogg så ni kan gå in och kika hos henne Ensammalejonmamman.
Min mamma har rätt, jag är inte ensam om att ha haft det jobbigt i mitt liv, det bevisar denna starka tjej.
Men man känner sig otroligt ensam när man är i sitsen och det känns som om det bara är jag som är värd att få leva ett liv som ibland inte ens känns värdigt. Jag vet att man inte ska tänka så men ibland är det inte lätt att tänka på ett annat sätt. Det är inte meningen att denna bloggen endast ska bli en ledsam blogg utan mest nu i början när jag försöker få er att lära känna mig litegranna på djupet. Ni har ingen aning om vem jag är och jag vill ha det så då jag fått mycket skit i mitt liv av folk som vill mig illa och som vill trycka ner mig i backen rejält.

Det är tur det finns underbara människor med. Och en av dom är min underbara mamma som alltid finns där för mig, jag älskar dig så mkt så jag har inga ord som kan förklara detta bra nog.

Ha en bra eftermiddag KÄRLEK



Kommentarer
T

Dina ord gör mej rörd!

Jag vet precis hur man känner sej - för man tror att man är den enda människan på hela denna jorden som lever så här, som utstår detta men det är inte så! Vi är fler än vi tror som levt så här! Jag tror att de som ger dej skit egentligen är avundsjuk på den styrkan som du har men låt dem inte trycka ner dej!

Mitt favorituttryck och det jag lever efter är "Stå på dej - annars gör andra det" och det lämnar jag vidare till dej nu!



KRAMAR i massor fyllda med kärlek och styrka! DU ÄR BÄST ~ glöm ALDRIG det

2012-03-30 @ 21:17:20
URL: http://ensammalejonmamman.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kärlek och Styrka

Följ mitt liv som i en berg och dalbana. I både glädje och sorg.

RSS 2.0