Vad gör man?

Vad gör man när man känner att det inte ens är värt att gå upp på morgonen?
Vad gör man när man inte vågar säga till någon hur man mår?
Vad gör man när det onda tar över det goda?
Vad gör man när tårarna bara rinner?
Vad gör man när folk lever på att man mår dåligt och fortsätter trycka ner en?
Vad gör man så att folk ska fatta?
Vad gör man när man känner sig ensam?
Vad gör man för att ta sig över den höga tröskeln?
Vad gör man för att orka fortsätta kämpa trots alla motgångar?

Något jag tänkt på de senaste dagarna. Jag har ramlat och jag vet inte hur jag ska komma upp? Just nu känns det som att allt kan kvitta. Jag vågar inte ens ta egna beslut utan måste rådfråga med alla andra innan? Jag litar inte på min egen känsla och jag tror alltid att alla andra har rätt men jag fel.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kärlek och Styrka

Följ mitt liv som i en berg och dalbana. I både glädje och sorg.

RSS 2.0