När ska det vända?

Är så trött på denna depphet nu, det får vara nog snart. Jag har verkligen inte ork till att diska ens. Och då är det illa. Småsaker är jättejobbiga att göra. Sånt som är petitesser annars är jättestora saker nu. Jag vet inte hur jag ska komma bort från denna onda cirkel? Jag funderar på om man kanske skulle ta och prata med någon psykolog eller något för jag har så mkt jag behöver få ur mig och ventilera mig med som har etsat sig fast i mig och inte ens mina närmaste vet exakt hur jag mår och känner mig. Självförtroendet och självkänslan är i bott, jag är så osäker på mig själv när det gäller allt. Och jag vet inte hur jag ska komma över det, jag har verkligen kommit till en återvänds gräns nu och jag vet inte hur jag ska komma ur den?

Glöm inte att adda mig på FB om ni vill. Alltid skönt att kunna ventilera lite med folk som har varit i samma sits, har det jobbigt nu eller bara kan vara stöttande och som man kan bolla med ibland.
Ni hittar mig om ni söker på kärlek och lycka eller [email protected]

KRAMAR OCH KÄRLEK


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kärlek och Styrka

Följ mitt liv som i en berg och dalbana. I både glädje och sorg.

RSS 2.0